duminică, 9 februarie 2014

Cand am plecat de acasa eram doar noi 3 , eu Horo si Lysander! Pe drum vad ca apare Amber!
A: Haha ha ha ha ha
Y: Ce Doamne  iarta-ma ai femeie??
A: Ura pe tine! ;)
Atunci Yuki nervoasa ii da drumul la manuta lui Horo , se duce in fata lui Amber si o apuca de gulerul de la bluza!
Y: Daca te iei de familia mea jur ca te caut , te prin si iti rup fiecare firicel de os din corp ne-am inteles?
L: Yuki calmeazate!
A: Bine te las , dar daca te mai apropi de cineva care are legatura cu mine te bat!
Y:*Da drumul la guler* Bine!
Ani treceau si Amber nu mai era de gasit , Horo a implinit si ea 16 ani! Era timpul ca ea sa mearga la liceu! Acelasi liceu ca si parinti ei! Sweet Amouris!
De dimineata , ma trezesc ( Horo) Si observ ca ceasul arata ca este 8:30 . Intr-o mare viteza m-am pieptanat , m-am schimbat , m-am spalat pe dinti , si cand sa cobor scarile , cineva mi-a pus piedica si am coborat repede scarile , in fund! :)))
H: Kentin , idiotule!! Stiam ca maicata nu te-a facut normal dar nici chiar asa!
K: Greseala :)))))))))))))))
Kentin era verisorul meu , el are 16 ani ca mine si s-a mutat la noi !
Horo l-a apucat repede pe Kentin de mana si au luat-o la fuga spe scoala , cand au ajuns in curte Kentin se opreste , scoate telefonul din buzunar si ii arata lui Horo ca este defapt 7:20
K: :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
H: Kentin!!!!!!!!!!!!!!! >.< O sa mi-o platesti!
K: Mai vedem noi ;)
Dupa aceea am intrat in casa si am mancat si noi ca oameni , dupaia am plecat spe liceu!
Cand am ajuns in curtea scoli , cineva sare in spatele lui Kentin!Era Aomine! Un vechi coleg de clasa din generala!
A: Yoo Kentin! Ce faci fratele meu?
K: Ooooooooooo cine este aici!? Ce faci boss?
A: Uite am venit la Liceu tu?
K: Sa privesc asfaltul ,sa vad este buna nu este!
A: Buna asta! :))))))))
H: Hey Aomine!
A: Oooooo Horo ce frumoasa te-ai facut!
H: o.O
A: Totusi mai trebuie sa bei lapte daca vrei sa fi pe placul meu! ;)
K: :))))))))))))))))))))))))))))))))))))
H: A-o-mi-ne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.< Te strang de gat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A: Glumeam mai! :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
H: Glumeai pe dracu!
A: Hoppa! Pisicuta are ghiare!
H: Pisicuta are si colti ca sa sti! ;)
Dintr-o data incepe si suna clopotelul! *RIIING* *RIING*
Atunci am plecat fiecare la clasa lui , faza a fost ca eram toti 3 in acceasi clasa!
Profesoara: Dragi elevi , astazi avem doi elevi noi!
H: Numele meu este Kuran Horo si am 16 ani , sunt nascuta pe data de 29 aprilie , si imi place sa desenez!
K:Numele meu este Kagamine Kentin , am 16 ani , sunt nascut pe 5 decembrie , imi place sa ma joc fotball si sa ma distrez!
Profesoara: Horo , tu vei sta langa Aomine , si Kentin tot langa Aomine! ( Banca era pentru 3 persoane)
Dupa aceea a inceput ora de matematica! Plictisitoare!
In pauza , am iesit pe hol  si am observat ca era o certa intre 2 fete!
Fata 1 : De ce trebuia tu sa iesi cu Yato?????
Fata 2: Pentru ca sunt mai speciala draga!
Atunci Aomine a intrat si el in discutie si le-a calmat!
H: Wow Aomine , ce le-ai zis?
A: Mai nimic , decat sa continue dar in curtea scoli! :)))))))))
H: :)))))))))))))))))))))))
Suna clopotelul , incepea ora de muzica!
Profa: Dragi elevi astazi trebuie sa cantati un cantec la alegere , pentru o nota! primul elev va fi: Kuran Horo
H: http://www.youtube.com/watch?v=pTla9FlByT8
Profa: Superb , ai o voce frumoasa , 10! Urmatorul elev va fi Ryuji Aomine!
A: http://www.youtube.com/watch?v=7_lK-nLNeH8
Profa: Iti place Spaniola ha?
A: Dap!
Profa : Bravo 10!
Si cam asa a durat toata ora , si toata ziua , plictisitoare
Seara , cand am ajuns acasa :
H: Mama am venit!
Y: Bine ai venit draga!
H: Ma duc in camera , la calculator
Y: Oke
K: Si zice lumea de mine ca sunt obsedat de biscuiti , dar tu esti obsedata de calculatoare!
H: Ti thi! :))
Urmatoarea zi , cand am ajuns la scoala , m-am impidicat si am cazut peste un baiat!
H: I-Imi pare rau >///<
N: Nu iti  face griji!
H: Eu sunt Horo!
N: Stiu doarece suntem in aceasi clasa si sunt langa tine.Numele meu este Natsu  Taemin!
H: Incantata! :D
N: La fel! Da-mi voie sa te ajut!
H: Multumesc!
Si m-a ajutat sa imi strang cartile si foile de pe joc , la un momendat o foaie mai speciala ii atrage atentia , era un desen de al meu!
http://th08.deviantart.net/fs70/PRE/f/2012/223/6/0/anime_girl_by_ztgong-d4vhuyz.jpg
N: Imi place!
H: Desenul meu!?
N: Dap! Apropo esti Otaku?
H: Dap! :D
N: Si eu ;)
H: Ma bucur ca nu sunt singura :))Apropo daca vrei sa te mai uiti la desenele mele ti le arat in clasa , daca tot avem ora de desen!
N: Okey!
Asa ca am mers in clasa cu Natsu , si vorbeam despre anime-uri! :))
In clasa am ii arat cateva dintre desenele mele  http://th09.deviantart.net/fs71/PRE/f/2012/220/0/b/anime_girl___lily_may_by_ztgong-d55wdwq.jpg
http://th02.deviantart.net/fs71/PRE/f/2012/220/0/a/anime_girl_by_ztgong-d574e6v.jpg
http://th03.deviantart.net/fs70/PRE/f/2012/247/6/d/6d29b1777ebb753284393c24fd261dfa-d5dif48.png
http://th09.deviantart.net/fs71/PRE/f/2012/220/c/0/anime_girl_by_ztgong-d4nj8ez.jpg
N: Wow ai niste desene superbe!
H: Eh nu sunt cine stie ce!
N: Mie imi plac la nebunie ;)
H: Multmesc
Si cam asa a decurs ora , dupa ce s-a terminat si ora si pauza , aveam , istorie , defapt ora libera deoarece profa era racita! :))
Asa ca toata clasa ne-am adunat in fata catedrei si jucam adevar sau provocare!
Deborah: Ann , adevar sau provocare?
Ann: Provocare!
Deborah: 1 Te provoc sa te duci la Alexy  si sa stai la el in brate 5 minute , 2 Sa il saruti pe Kentin, 3 Sa te Dansezi Gangnam Style
Ann: 3 no :)) 2 no :) 1 da! :))
Rosa: Horo , adevar sau provocare?
Horo: Provocare :)))
Rosa: 1 , Te provoc sa il saruti pe Kentin , 2 Sa te duci pe hol sa strigi ,, Puterea anime sa te binecuvanteze'' :)))))))))))))))))))))))))) si 3 sa il pupi pe obraz pe Natsu!
Horo: 1 nu!!! Suntem verisori deci nu! 2 Hai sictir! :)) 3 oke!
Horo se duce la Natsu * Kiss pe obraz*
Natsu : *Se inroseste*
Si cam asa au decurs si restul provocarilor , o provocare a fost ca doi baieti sa tina un creion in dinti si sa ii dea bluza jos , alta sa stea in maieu pana in pauza , alta sa doua fete sa faca,,stiptis'' pe banca , si tot felul :))))))))))))
Dupa scoala cand am ajuns acasa , eu si cu Kentin le-am povestit mamei si tatei tot , si ei incepuse sa rada ca nebuni :))))))))))))))))))))))))))))))))
Dupa ce le-am povestit , si dupa ce am luat cina , eu m-am dus sa fac o baita calduta
Cand am intrat in cada  , Vorbeam cu Kentin care se afla in fata usi
H: Si cum ti s-a parut ziua de azi?
K: Foarte frumoasa
H: De ce?
K: Pentru ca am intalnit o fata frumoasa :3
H : Cum era?
K: Tot ce pot sa spun  este ca era frumoasa ;)
H: Cum arata , idiotule???
K: Par mov , scurt , ochi negri
H: Vorbesti de Violette?
K: De unde ii sti numele??
H: Este in clasa cu noi Fraiere!!! :)))))
K: Serios?? o.O
Atunci Horo iese din baie , isi pune un prosop pe ea si iese in fata usi unde Kentin statea pe jos!
K: Faaaa nebuno , treci inapoi!!!!!!! >//////////////<
H: * Pumn in cap*
K: Fai nebuno!!! >.< * Pune piedica*
H: * Cade peste Kentin , si ii care si prosopul* Kyaaaa >.<
K: *Curge sange din nas* Frumosi sanii :o
H: * Palma peste obraz* Nu te mai uita!!! >.<
K: Gata dute o data si imbracate!! >////<
Horo fuge in dormitor , se imbraca repede si iese sa il bata pe Kentin
H: KENTIN!!!!!!!!!!!!!!
K: Huoooooo!!
Atunci Horo s-a suit pe el sa incepe sa il ciufuleasca
K: Nebunoo :)))))
H: Ti-am promis ca ma razbun ;)

2 comentarii:

  1. Rrrrrrrrrrrrr ... nebunatici mai sunteti mai mai mai :3 .... Si Kentin era ceva de genu ... HUOOOOOOOOO SATANA >.< xD

    RăspundețiȘtergere
  2. PUNE FHA NEXT CA DACA NU TE SPARG >.< ... !!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere