vineri, 7 februarie 2014

Capitolul 11-Luna de miere
Asa ca eu si sotul meu Lysander am mers in luna de miere , in Hawaii. In avion ne-am intalnit cu verisoara mea Aisaka care servea oameni
Y: Aisakaa!!
A:Iar a pleci nebuno?
Y:Acum plec in luna de miere ;)
A:Luna de miereeee?????????
A:Dap , el este sotul meu Kuran Lysander
L: Incantat
A:Numele meu este Aisaka Taiga . Incantata. Va pot servi cu ceva?
Y:Eu as dori o ciocolata calda
A:Domnul , doreste ceva?
L:Noo.... :)))))))))
Cand am ajuns in Hawaii acolo era cald , si frumos , si erau multe cupluri. Eu si cu Lysander am mers in camera hotelului si ne-am desfacut bagajele... dupa ce ne-am schimbat pentru o plimbarica...... pe plaja.
Y: Ce frumos!
L:Ma bucur ca pot fi aici cu tine!
Y:*Sarut*
Dupa ce ne-am plimbat , ne-am dus  in camera , pe hol:
Y: Aceste 4 zile sper sa fie cele mai grozave! <3
L: Atata timp cat sunt cu tine si cu bebe , mereu voi fi fericit *Mangaie burtica lui Yuki*
Y: S-a miscat!!
L: Cine?
Y: Bebe!
L: Serios?!?!
Y:Cat se poate de serios!
L:*Mangaie burtica lui Yuki* Deabia astept sa te vad!
Urmatoarea zi , am mers la un restaurant.
Y: Lysander!
L: Hm?
Y: Ti minte promisiunea care mi-ai facuto?
L: Care dintre ele? :))
Y: Numele bebelusului!
L Daca este fata Kuran Horo , si daca este baiat Kuran Sebastian!
Y ::D
L: Credeai ca am sa uit?
Y: No :)))))))
Si cam asa a continuat luna noasta de miere. Cand ne-am intors acasa , am fost intampinati de prieteni nostri dragi! si am avut marea surpriza ca Tania si cu Ayato sa se casatoreasca
T: Eu si cu Ayato ne vom casatori , dar dupa ce vom absolvi!
Y: Ce veste frumoasa <3
L: *Soptit la ureche* Yuki vino putin , vreau sa iti spun ceva
Y: Oke! Gasca venim imediat
N: Vezi sa nu mai ramai o data gravida!
Y:Las' ca ti-o iei tu Nathaniel!
L:Deabia astept sa mergem la doctor sa afla ce este si cat mai dureaza pana nasti!
Y: Daca tu deabia astept , eu ce mai simt?
L: *Sarut* Mai este putin , si o sa devenim parinti cu adevarat
Y: La 20 de ani sa fi parinte :))
Dapa care am plecat cu gasca la doctor :))
Doctorul dupa ce a examinat cu atentie
Doctorul: Felicitari doamna este o fetita!
Y: <33333333333333333333
Doctorul : Veti naste in cel putin 2 saptamani!
L: :o <33333333333333333
Cand am iesit din cabinet , gasca s-a adunat in jurul nostru
Gasca: Deci????????????
Y * Ma uit cu un zambet la Lysander si el la mine* Pai este fetita , si voi naste in minim 2 saptamani!
Gasca: <333333333333333333333333333333333
Dupa aceea am plecat acasa . Cand am ajuns acasa m-am facut comoda pe canapea
D: Yuki! Canta ceva , pentru bebe!
R: Haide Yuki
T: Da Yuki!
Y: Bine Voi canta melodia ei preferata!
Y : http://www.youtube.com/watch?v=9sPSkX0WASo
R: Ca voce superba! <33
A: Bine spus!
L: Deaia m-am indragostit de ea!
Y: :o Te-ai indragostit doar de vocea mea? :o
L : Si de persoana cu asemenea voce!


Un comentariu: