marți, 4 februarie 2014


Capilolul 10 - Nunta!
Dupa ce am mai discutat s-a aranjat si data nunti . Era pe 4 Martie , iar noi eram in 29 februarie. Tot era pregatit , Locul unde se va tine , nasi , domnisoarele de onoare......
Y:Insfarsit , mai este putin!*Mangaindu-se pe burtica*Gata , gata , Stai cuminte :3
L: Cantai ceva!
Y:Dute si canta la pian acea melodie a 14 melodie!
L: Okey!
Y:http://www.youtube.com/watch?v=p347HTRkbTk
Atunci intra in camera gasca!
M: Felicitari!
Y: Pentru?
Gasca: Nunta si copilas!
M: Apopo Yuki in cat esti!?
Y:*Yuki se uita la Lysander si Lysander la ea* 3 luni
Gasca: Aolo!!!
T: Cine sunt nasi??
L: Ne gandeam la tine si Ayato
A: Lasa-ti pe noi! :D
R: Va-ti gandit la nume?
Y: Daca este fata Kuran Horo , daca este baiat Kuran Sebastian!
D: Si daca sunt gemeni?
L: :))))))))
Y: Mai vedem ;)
Insfarsit venise ziua nunti!Toti eram pregatiti! Rin , Tania si Bella erau domnisoarele de onoare
In fata altarului , Lysander ma astepta . Cand am ajuns si eu in fata altarului , Incepuse mama sa planga de bucurie!
Dupa ce ne-am dat unu celuilalt verigheta , ajunsesem la partea cu sarutul , si toata lumea a inceput sa strige:
Sarut , Sarut , Sarut!!
Y*Sari la gatul lui Lysander si....*
R: Asta da fata indrazneata!
T:Sa sti!
Y: Pedeapsa! ;) :p
L: :))
Cand a inceput petrecerea Tania s-a dus prima pe scena!
T: Buna sara dragi invitati , numele meu este Tania . Din partea mea si a rstul fetelor avem un cadou special pentru Yuki
Y: Pentru mine? o.O
Atunci intra in camera Wendy si Kaname care se tineau de mana
Y:*Plange* Kaname!! Wendy!!
K: Hey Surioara! Felicitari!
W:Yuki! :* Felicitari!
Y*Multumim* Ma bucur ca ati putut ajunge!
W: Cum pot eu sa ratez nunta lui Yuki?
Dupa a inceput petrecerea , care a tinut pana dimineata , tortul a fost nespus de bun!Cand am aruncat buchetul , Wendy l-a prins :))

Un comentariu: