sâmbătă, 1 februarie 2014

Ne-am imbracat si am mers la Rin.
Cand am ajuns , era deja party ,muzica era data la maxim , gasca dansa de mama focului
R: Yuki! Lysander! Bine ati venit :D
Y&L: Multumim de primire!
Y: Lysander , ma duc pana la baie , revin imediat!
L: Dute! :)
Dupa 10 minute
M: Lysander? Unde este Yuki?
L: S-a dus pana la baie
M: Ma duc sa vad ce este cu ea!
Cand Miyuki a ajuns in baie a obervat sa Yuki era in toaleta, vomita....
M: Yuki!! Esti bine?
Y: Nu prea!
Miyuki , s-a dus si le-a anuntat si pe celelate fete!
R: Yuki! Cum te simti? Iti este greata , te simti rau?
Y: Greata!
R: Ma duc dupa un prosop
T:Yuki! Te poti ridica?
Y: Cred ca da!
Atunci Tania ma tinea de un brat si Miyuki de altul , parca eram beata!
R: Aduceti-o in camera de oaspeti!
Fetele: Oke!
D: Ce se intampla fetelor?
T: Nu prea avem timp sa va explicam
M: Totusi cred ca este gravida!
Baieti(inafata de Lysander):Gravida??
A: Lysander!!
D: Este adevarat , ce credem noi ca ai facut? o.O
L:Depinde ce! ;)
C:Lysander!! -_-
L:*O ia pe Yuki in brate , si o pupa pe frunte* Tot ceea ce trebuie sa sti este ca eu ma voi lasa de liceu si ma voi ocupa de sotia mea!
Gasca: Sotie??????? o.O
L:*Se pune in genunghi , scoate un cufaras micut in care se afla un inel* Yuki , vrei sa te casatoresti cu mine?
Y:*Surprinsa* D-Da! <3333
L *Sarut*
Gasca: Cand este nunta???
Y: :))))))))))))))) A sa va spunem cand vom sti si noi :)))))))
*Suna telefonul lui Yuki*
Y: Alo?
MY: Yuki! Sunt eu , mama!
Y: Hey mama ce faci?
MY: Bine! Vreau sa ne intalnim , poti sa vi acum?
Y: Unde?
MY: Acasa la noi!
Y: Vin imediat!
MY: Te pup scumpo!
Y: Si eu mama!
*Inchide*
 Y:  Lysander trebuie sa plecam , sa ne intalnim cu mama , sa ii spun vestea!
L: Oke
Y: Rin imi pare rau ca trebuie sa plec!
R: Nu iti face griji!
Atunci am plecat , mama era in fata casei , desi avea cheia!
Y: Mama , de ce nu ai intrat in casa?
MY: Despre acest lucru vreau sa vorbim
Y: Pai eu si Lysander , trebuie sa iti spunem ceva!
Am intrat in casa:
MY: Spune tu prima!
Y: Eu cu Lysander , ne vom casatori , si sunt gravida!
MY: Ce vesti frumoase!
Y: Acum , ce vroiai sa imi spui?
MY: Poftim ceile!
Y:?
MY:Acum aceasta este casa ta!
Y: Si tu unde o sa stai?
MY: La sora mea , deoarece ,boala i sa agravad si eu am grija de ea.
Y: :o saraca!
MY: Apropo , ti-ai anuntat fratele de decizile luate?
Y: Nu , il sun acum
*La telefon*
K: Alo?
Y: Kaname?
K: Yuki! Ce s-a intamplat?
Y: 2 vesti! 1 Ma marit 2 sunt gravida!
K: Si cand este nunta ?
Y : Ne mai gandim , deci crezi ca ai putea veni?
K: Pare rau Yuki! Dar nu pot!
Y: Nu iti face griji!
Y: Chiar imi pare rau!
Y: Nu-i nimic!
*Inchide*
MY: Ce a spus?
Y: Ca nu poate!

Un comentariu: