sâmbătă, 8 februarie 2014

Capitolul 13- Disparitia timp de 3 ani
Intr-o dimineata Yuki s-a trezit prima , Horo dormea langa tatal ei  , asa ca am decis sa merg pana la magazin sa cumpar niste legume pentru ai face lui Horo o supica :3
Cand am intrat in magazin , acolo se afla o veche dusmanca Amber si cu un baiat cu parul albastru.....
Am trecut pe langa ei nepasatoare :
A: Mai mai ,mai , cine este aici? Daca nu este Fraiera de Yuki :))))
Y: Mai , mai , mai , daca nu este nebuna de Amber , atunci cine este?? o.O
A: Ai grija la vocabular!
Y: Si daca nu?
A: Las' ca vezi tu!
Dupa aceea am plecat nepasatoare , si am cumparat , ceea ce imi trebuia.Cand am iesit din magazin , am fost lovita la ceafa si am lesinat!
Cand m-am trezit eram intr-o cabana , legata cu catuse! Amber si cu baiatul cu par albastru era in fata mea , la o masa , si scriau un bilet! Dupa ce au terminat Amber a pregatit biletul si a plecat la posta , cred........ Cand a iesit pe usa i-a spus ceva la ureche baiatului cu par albastru , iar dupaia a plecat.
Baiatul se apropie de mine si cu o voce blanda spune
G: Salut frumoaso!
Y: Da-mi drumul! >.<
G: Pisicuta s-a suparat! :)))
Y: Am spus.......... sa imi dai drumul!!!!!
G: Ma tem ca nu se poate! :)
Y: Cine esti , si unde sunt?
G: Pai numele meu este Gray , si te afli intr-o cabana din Spania
Y: S-Spania??????
G: Hm!
Intre timp , acasa la Lysander este mare panica!
L:Horo! Nu mai plange! O vom gasi pe mami!
Gasca speriata suna la politie pentru a povesti despre disparitie! Miyuki , saraca nu mai putea de plans , era ingrozita!
Toti erau ingroziti de ce putea sa se fi intamplat!
Intre timp venise posta , era un plic cu un mesaj de la un necunoscut!
L: Tania tine-o putin pe Horo , ma duc sa vad ce este!
T: Okey! Vino la matu( De la matusa) Horo!
Cand Lysander a citit biletul a ramas uimit , incepuse sa ii dea lacrimile ; langa scrisoare era o poza cu ea , adormita si legata cu catuse!
L: Gasca , uitati!
R: Yuki! :'(
M: Yuki!!!!!!! :'(  :'(
D: Si acum ce facem?
C: Desigur mergem sa o cautam!
L: In primul rand , Bella  , Tania , si Nathaniel stati aici! Noi restul mergem sa o cautam!
B&T&N: Bine! Mult succes!
Ceilalti au plecat sa o caute! Dar totul fusese in zadar! nu o gaseau deloc!
Si asa au trecut 3 ani de la cutarile lui Yuki , dar in zadar!
Pana cand intr-o zi
L: Bai dar ce prost sunt , nu am post la posta ca sa aflu de unde a fost trimisa scrisoarea!
T: Dute , eu si cu Bella stam noi cu Horo!
H: Tati! Adu-o mai repede pe mami acasa! * Lacrima*
L: Nu iti face griji Horo! O vom aduce cu orice pret  pe mami acasa
Intre timp , in Spania :
A:Comenzando a aburrirse de él! ( Incep sa ma plictisesc de ea!)
G: Cuando usted quiere hacer? ( Atunci ce vrei sa faci?)
A:¿Qué tal un yonqui? ( Ce zici sa o drogam?)
G: Bien! ( Bine)
Atunci Ambre luase o siringa si incepuse sa o drogeze pe Yuki!
Y: Doare!!!!!!! >.<
A: Asta este si ideia! ;)
Lysander ajunsese la posta si aflase tot ce trebuia sa afle ca s-a trimis de la o cabanuta din Spania! , Lea dat si adresa!
L: Ayato sunale pe fete si spunele ca plecam in Spania dupa Yuki
A: Okey!
Dupaia gasca a luat un avion si in 4 ore au ajuns in Spania!
Noroc ca Dake stia spania pe derost! Era tara lui natala , si ne-a condus cu usurinta la Yuki!
Lyander se uita pe geamul cabanei sa vada ce se intampla , si o vede pe Amber ca o injecta pe Yuki !
Atunci s-a enervat si s-a dus in fata usi , si a dat cu piciorul de sa spart usa!
L: Yuki , am venit sa te luam acasa!
Y: Lysander!
A: Gray!
G: Okey!
Atunci Gray a luat un pistol in mana
G: Sezi frumos
Atunci Lysander sari pe Gray sa il bata!
Ayato si Dake s-au dus la Yuki!
Lysander terminase repede cu Gray! il si adormise pentru ceva timp....... Mai ramasese sa termine si cu Amber!
L: Amber , lasa seringa jos!
A: Si daca nu?
Amber mergea pas cu pas spre usa , dar ea nu observase ca Dake era in spatele ei! Si Dake o imobilizeaza pe Amber
A: Da-mi drumul nenorocitule!
D: N-ai sa vezi! ;) Atunci Lysander ii da catule jos lui Yuki si i le da lui Dake sa ii prinda e Amber de Gray!
Y: Lysander!!!!!! * Plange*
L: Yuki! Ma bucur ca esti bine!
Y: Ma simt putin ametita
D: Sa trecem pe la o farmacie si dupaia sa plecam acasa!
Intre timp Ayato o suna pe Tania sa ii dea vestile!
A: Am gasit-o pe Yuki!
T: Serios????????? Ce ma bucur! :)
In timp ce Ayato ii spunea cele intamplate , ei au mers la o farmacie si dupaia la aeroport.
Cand am ajuns acasa am vazu-o pe Horo , care incepuse sa planga de fericire!
H: Mami!!!!!!! <33333333
Y: Horo , draga mea , puiu mami , de cand nu te-am mai vazut!!! :'( * Plang*
H: *Plange* Mami ,Mami ,Mamiiiiiiiii!
In acel moment vine Miyuki vine din bucataria
Y: Miyuki! * Lacrimi*
M: Y-Yuki!!!!!!!! * Se imbratiseaza*
Seara Yuki a povestit tot ce i sa intamplat , iar Lysander o tinea strans de o mana si Horo de o mana!
Urmatoarea zi Yuki , Horo si Lysander au plecat a se plimbe! Era vara deci........ :) Plimbarica!!
Horo era atat de incantata ca putea fi langa mama ei! Si Lysander era la fel de bucuros!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu