sâmbătă, 1 februarie 2014

Capitolul 9- Intoarcerea acasa
C:Da se va muta la mine!
Y: Miyuki!! <3
M: Yuki! Ce ma bucur!
Cand am mers la aeroport , si am luat avionul in timpul zborului :
 Toata gasca era in avion.Aisaka era o stuardeza care se plimba prin avion si anunta oamenii de decolare.
 C:Nu esti prea pitica sa fii stuardeza?
 A:Nu arati tu prea intelectual ca sa fii bou?
 Aisaka pleaca cand Castiel striga:
 C:Domnisoara,mai vreau zahar in cafea.
 Aisaka cu o privire ironica pe fata ia cafeaua si pune sare in ea.I-o da lui Castiel.Castiel bea si apoi incepe sa urle ca toate lighioanele pamantului.Aisaka,i-o ia,si i-o varsa in cap incepand sa rada =]].
Castiel se ridica furios de pe scaun si se repede la ea.Aceasta il ia de tricou si il tranteste inapoi pe scaun zicand:
 A: Asa faci?Nu sti ca nu ai voie sa ridici mana la o fata? *incepe sa zambeasca*.
 Trecandu-si cu mana prin par,micuta stuardeza pleaca la treaba ei cand,lui Yuki i sa pare ceva suspect.
 Y: Stai!
 A: Ce s-a mai intamplat?
 Y: A-a-aaaisakaaa!!! *si incepe sa o ia in brate*,
 A: Ce ai? *se uita incruntata*.
 Yuki se aseaza la loc pe scaun posomorata si toata gasca se uita crucis la ea.Ii curge o lacrima pe obraz.Lysander i-o sterge si o intreaba ce are:
 Y: Ea...ea e verisoara mea,nu-si mai aminteste de mine
 Lysander o ia in brate.
 Y: Aisaka!Stai! :(
 A: Of,tu,nebunatico....chiar crezi ca te-am uitat? * o ia in brate*
Cand...Castiel iar face fite....
A: Stimata veverita roscata mai vrea ceva? >.<
 C: Da,vreau o prajitura.
 Aisaka se duce cu pasi mici la carucior si ii aduce o savarina.
 C: Nu vreau savarina!
 A: Tre sa mananci ce ti se da!
 C: Dar.....
 A: TACI SI MANANCA SAVARINA!!!
 Y& gasca : =]]]]]]]
 Castiel rusinat se face comod si incepe sa doarma .
Toata gasca nu mai puteam de ras! :))))))))))))))))))))))))))) Pana si Miyuki incepuse sa rada!
Y: Aisaka!! <3 De cand nu te-am mai vazut!
Ai: De cand? De 5 ani :/
Y: Totusi <3
Cand am ajuns in aeroport , Aisaka a ramas in avion , mai avea de munca , restul ne-am dus fiecare la casa lui
Acasa:
L:Yuki!! vino putin!
Y: Da?
L: * O priinde de mana pe Yuki si o tranteste pe pat* Ti minte ce ti-am promis sunt focul de artifici?
Y: Cum sa uit acea promisiune?
L:Ee astazi va deveni realitate!
Incepe sa ma saruta , imi desface hainele  de pe mine , gata acum e acum incepe sa se dezbrace pana la ,,nud'' iar Yuki era la fel.El incepe sa o sarute pe burta ,pe frunte , pe maini.Dintr-o data Yuki simtea cum ceva o patrunde , pentru Yuki era dureros , dar in acelasi timp , placut.Adurat cateva ore , dar Yuki , in adancul sufletului , se simtea fericita , ca , cu cel pe care il iubeste , va avea un copil. Dupa ce au terminat , s-au dus sa faca o baie i-ar dupaia s-au culcat.
Dimineata , suna telefonul , Yuki fiind pe jumatate adormita da cu mana pe noptiera in cautarea telefonului , pana la urma l-a gasit!
Y: * Casca* Da?
M: Neata Yuki! Ce faceti?
Y: Dormeam!
M: Oooo , Imi pare rau!
Y: Oricum trebuia sa ne sculam ;)
M: Aveti vreun plan astazi??
Y: Nu , de ce?
M: De ce nu mergem  la Rin , ca ne-a invitat
Y: Ok o sa venim!






Un comentariu: