vineri, 31 ianuarie 2014

Dupa cateva ore de stat in spital , o asistenta mi-a bandajat piciorul , si dupaia mi--au dat drumu ,sa plec:
L: Yuki , hai sus , te i-au eu in carca pana acasa!
Y: Off , Doamne numai prosti fac!
B: De asta esti Yuki a noastra !
T: Noi te iubim asa cum esti!
Y: :))))))))))
Asa ca Lysander m-a luat in carca si m-a dus pana acasa
Acasa:
Y: Lysander! Poti te rog sa ma duc in camera? Sunt cam obosita!
L:Desigur si de data asta , voi sta langa tine
Y: Sa dormim amandoi mai bine!
L: Ok!
Dupa care noi doi ne-am culcat , am dormit cateva ore bune!Seara pe la 21:30 , cand toata lumea dormea, eu si cu Lysander eram in bucatarie
Y: Ce bine ca macar pot sa merg!
L: Dap! Ce zici mergem sa ne plimbam putin?
Y:As cam vrea sa iau putin aer curat dupa toata zarva asta!
Ne-am imbracat gros si am mers intr-un parc din apropiere
L: *Incepe sa planga*
Y: Lys! Ce s-a intamplat? De ce plangi?
L:Daca m-as fi trezit atunci , nu s-ar fi intamplat nimic din toate acestea!
Y: Lysander! Inteleg ca iti pare rau , dar nu s-a intamplat nimic foarte grav
L: Dar piciorul tau!
Y: E bine! *Sarut*
L: Yuki!
Y:Te iubesc!
L: Te iubesc! *Imbratisare*
Dupa ce ne-am plimbat ceva timp , ne-am dus acasa , toata gasca dormea . Am intrat si noi incet in casa , si cand sa ne ducem in camera noastra , din camera lui Miyuki , lucrurile erau cam inflacarate
Ne-am apropiat de usa sa vedem ce se petrece:
Y: Pu pu pu :))))))))) Nebunaticilor!
L: Yuki! Lasa-i sa isi faca treaba!O sa iti vina si tie o ata si o data randul!
Y: Raule!
L: Hai in camera , sa ne culcam , si promit cand vom merge acasa la noi , te voi rasfata si pe tine :3
Y: Si vom avea copil promiti? :3
L: Promit!
Y: Kyaaa! >//////////////////////<
Dupaia ne-am bagat si noi  la somn.
De dimineata toti incepusem sa ne facem bagajele deoarece azi la 12:30 plecam din Japonia
C: Gasca am o veste!
Gasca: ?
C: Miyuki vine cu noi!
Gasca: Da??????????
.........................

Un comentariu: