joi, 30 ianuarie 2014

Insfarsit au trecut o saptamana de antrenametne , iar Lysander este din ce in ce mai eotionat can am antrenamente la baschet , dorin sa vina si el si Yuki accepta mereu cererea! 
Y: Wendy ,sa mergem la antrenamente!!
W: Acum vin!
L:E tare ca voi mergeti chiar si sambata cand aveti zi libera!
Y: Pai noi vrem sa castigam sa ne antrenam pana castigam si Winter Cupe
L: Cupa de iarna?
Y: Dap!
Cand a venit si Wendy , am mers pana la scoala ca aveam niste robleme de rezolvat cu niste fise care trebuiau duse Consiliului elevilor din care facea parte si Yuki
Dupa ce au lasat actele in drum spre sala de sport s-au intalnit cu Nathaniel
N: Lysander , Wendy , Yuki? Ce faceti sambata la scoala?/
Y: Asta vroiam si eu sa te intreb! Pai noi avem antrenament la baschet si Lysander vine si ne priveste!
N: Eu am avut de adus niste foi! Apropo pot sa vin si eu sa va privesc!?
W: De ce nu?
Y: Desigur!
Atunci si Nathaniel a ramas uimit de cum era un meci de baschet pentru noi
Leila , o fata din echipa noastra spune:
L: Yuki , Wendy deveniti din ce in ce mai bune
Y: )) Inseamna ca antrenamentul da roade! 
Intre timp baieti discutau intre ei
L: Ce e frate??
N: Sunt uimit de ce antrenament au fetele astea doua! 
L:Si eu am fost prima data , dar ele vor sa gastige toate meciurile pana la Winter Cupe
N: Cand este??
L: Peste 2 saptamani
N: Trebuie sa vin si eu dar nu le spune la fete ca vreau sa le fac o surpriza!
L: Okey!
Dupa ce a trecut si ziua asta fetele si baieti au mers la karaoke pana seara! 

2 comentarii:

  1. Cred ca tribunele o sa fie pline de baieti ca sa se uite la fete cum sunt atrenamentele :3 ... Si nu se uita cum joaca ele ... >.<

    RăspundețiȘtergere