joi, 30 ianuarie 2014

Capitolul 8 - O veste buna , dar si una rea!
Au trecut cele doua zile.
Imi suna telefonul:
R:Yuki!?
Y: Da , ce s-a intamplat?
R: Wendy! S-a despartit de Castiel , iar dupaia a disparut! Mi-a trimis mesaj ca a plecat din tara si ca nu se mai intoarce!
Y: De ce????
R: Nici noi nu stim! o cautam de cateva ore!
Y: Stici ce? O cunosc pe Wendy si stiu unde pleaca cand este suparata! :) A plecat la verisorul ei din Vietnam
R: Adica sa nu o mai cautam?
Y: Nu deaorece  a plecat fiindca nu vre sa il vada pe Castiel , sau el pe ea!
R: *Tipa* Baietiii!! Terminati cu cautarile!Va explic eu!
R: Yuki hai ca inchid! Pa!
Y:Pa!
L:Ce s-a intamplat?
Dupa i-am povestit , el nu ramasese uimit!
Lysander ma ia in brate:
L: Logic ca tu sti totul despre ea , daca va cunoasteti din copilarie
Y: Este suparacioasa! :))
L: Ma bucur ca tu nu esti asa! *Sarut*
Asa ca toti ne-am continuat ziua! Si am mers spre Japonia! <3
Y: Off Doamne de cand astept ziua asta! <3
A: Hmmm..... de 2 zile??
T: :)))))))))))))
Pe parcursul zborului , Rin a fost cam ametita ,Dake a stat cu ea in fiecare minutel , nu s-au despartit nicidecum , Ayato si Tania au adormit , eu Bella , Lysander , Nathaniel si Castiel am jucat carti :)). Eu si Bella castigam mai mereu. :))
N: Bai! Voi doua sigur nu trisati??
B: Sti verbul ala ,, Prost sa fi , noroc sa ai'' ? acela mi sa potriveste  , e in cazut lui Yuki cred ca este simplul noroc
Y: :)))))))))))))))))))))
Cand am ajuns acolo , trebuia sa ne lasam bagajele undeva , neavand unde  , mi-am amintit ca am o verisoara care locuia aici; i-au telefonul si sun:
Y: Miyuki!?
M: Yuki! De cand nu am mai vorbit
Y: Auzi , am o veste pentru tine!
M: Serios?
Y: Pai sunt in Japonia in vizita pentru 5 zile , impreuna cu gasca mea! Dar nu avem unde sa stam! Ne-ai putea gazdui? Vom ajuta cu treburile casnice!
M: Desigur , cum sa nu? Doar esti verisoara mea! :* Si de treburile casnice , decat daca vreti!
Y: Vi tu a ne iei , deoarece nu stim cum sa ajungem la casa ta
M: Iesiti in fata aeroportului , si voi veni eu sa va iau!
Y: Multumesc mult Miyuki!
M: Pentru putin!
Dupa ce am inchis telefonul
:Y: Gasca avem unde sa stam!
Gasca: Yeee
Dupa ce ne-am intalnit cu Miyuki , am mers la ea acasa , unde ne-a tratat cu mare respect , chiar daca nu am vazut-o de ceva timp.
Dupa ce am mancat si am mai povestit , ne-am bagat la somn! eu dormeam in camera cu Lysande , Nathaniel cu Bella , Rin cu dake , Tania cu Ayato si in camera cu Miyuko ramasese Castiel.......

2 comentarii:

  1. Myuci si Castil rrrrrrr :3 .... Deci daca nu pui next ultimul lucru pe care o sa il vezi o sa fiu eu in costum de ninja cu o katana ascutta :3 xD .... Deci OMG ... toate povestile sunt Wow.... daca le pui pe toate la un loc sunt suuperbeeeeeeee :3

    RăspundețiȘtergere