vineri, 31 ianuarie 2014


Capitolul 9 - Disparitia
L: Sti ca te iubesc , si ca tin mult la tine!
Y: Da stiu!
L: Vreau un lucru sa imi promiti!
Y: Orice!
L: Vei ramane alaturi de mine pentru totdeauna!
Y: Nu promit nimic!
L: :o
Y: Jur! <3 *Sarut*
Atunci a inceput focul de artifici.Il i-au pe Lysander de mana.
Y: Wow ce frumos!
L: Ma bucur ca pot fi aici cu tine!
Y: Desigur ca si eu sunt , prostutule!
L:Bine vacuto!
Y: Da , dar macar esti prostutul meu <3
L: Iar tu esti vacuta mea :*
Y: *Sarut*
B: Nathaniel!
N: Da?
B:*Sarut*
T:Ce dracu , ne faceti in ciuda??
A: *Sarut*
D:*Sarut*
R: Dake <3
M: Castiel!
C:Hm?
M:*Sarut*
Seara , dupa ce s-a terminat focul de artifici , am plecat acasa.Am ajuns pe la 03:44.
Fiecare in camera lui.
Dimineata , Yuki s-a trezit prima , se plictisise sa astepte sa se trezeasca toti asa ca a plecat sa se plimbe.
Cand s-au trezit si ceilalti , au vazut ca nu mai sunt in casa , si in bucatarie au gasit un bilet lasat de mine:,,Gasca , am vazut ca nu s-a sculat nimeni , asa ca am decis ca ma duc sa explorez , vorbim ............ Cu drag Yuki''
In acel moment Tania pune mana pe telefon si ma suna
T: Nu raspunde la telefon! :o
B: Serios?
T: De ce as face o gluma ???
L: Calmati-va! Trebuie sa fie ceva de nu raspunde la telefon!
D: Ce sa fie??
C: Buna treaba Romeo!
A: Sa mergem sa o cautam!
M: Ma duc i-au cheile de la casa!
Intre timp ceilalti au plecat sa ma caute.
Intr-un final , m-au gasit ,intr-o padure , lesinata pe jos......
Miyuki , a suna la ambulanta , aceasta a ajuns dupa 10 minute.
Cand m-am trezit , toata gasca era in jurul meu
Y: U-Unde sunt?
L: La spital!
Y: Deci m-ati putut gasi.
T: Yuki , linistestete , esti bine acum!
R: Tot nu inteleg ce s-a intamplat , adica , de ce a lesinat?
Y: Rin , iti povestesc eu......... Cum stiti am plecat sa ma plimb , am ajuns in fata paduri , si m-am gandit sa ma plimb prin padure.Dupa ce am iesit din padure , simteam ca imi va exploda capul de durere , asa ca m-am oprit unde m-ati gasit , voi  si am stat putin pana m-a mai lasat putin capu si cand m-am ridicat , am facut cativa pasi si , m-am impiedicat , am cazut  , dupaia am lesinat , dupaia tot ce imi amintesc este ca m-am trezit aici
Intra doctorul in camera:
Doctorul : Poate sa vina putin cineva , vreau sa ii spun ceva
M: Ma duc eu!
Miyuki si Doctorul au iesit pe hol si au inchis usa
M: S-a intamplat ceva domule doctor?*Vorbind in japoneza*
D: Din fericire , nu are nimic ce necesita vreo operatie ,
M: Slava Domnului
D: Dar , are glezna fracturata!
M: Si o sa ii bagati piciorul in ghips?
D: Nu! Decat ca o asistenta ii va bandaja piciorul , si un mic sfat , sa nu prea solicite piciorul foarte mult! Va avea de suferit!
M: Multumim! * Lacrimi*
Intra Miyuki in camera cu lacrimi in ochi , vine langa mine , si ma ia in brate!
M: Sa nu ma mai speri asa niciodata!
Y:*Incep sa plang* Miyuki!! :'(
T:Sincer este si vina noastra , daca ne-am fi trezit mai devreme , Yuki nu ar fi plecat , si nu s-ar fi intamplat nimic din toate acestea........
L:Imi pare sincer Yuki!
Y: Lysander!*I-a in brate*
L: Imi pare sincer rau! :'( Imi pare rau ca nu pot face nimic!
Y: *Sarut pe frunte* Este si vina mea ca am plecat de acasa
A: Ce ziceti , cand iese Yuki din spital mergem acasa , si stam cu toti pe canapea si ne indopam cu biscuiti cu ciocolata , jucam carti si ne uitam la TV?
N:De ce nu?
B: E mai bine asa!

Un comentariu: