joi, 30 ianuarie 2014

Insfarsit , este ziua meciului de bascket , sau mai precis Winter Cupe eu su cu Wendy ne-am antrenat din greu pentru aceasta zi la fel si fetele din echipa noastra! 
Prima echipa cu care avem meciul este echipa liceului Seirin ! 
Y:Wendy trebuie sa avem grija ca aici se afla celelalte 3 fete din echipa Generatia Miracolelor Rin Tania si Bella!
W:Stiu !
Cand echipele stateau fata in fata pentru a se saluta ca de inceput de meci am observar ca era doar Bella din echipa liceului Seirin!
Y: Bella! Unde sunt Tania si Rin?
B:Pai Tania este la liceul Teiko si Rin la liceul Gakuen!
W: :))))))))
B: Nu inteleg ce este de ras , Wendy-Frunte-Lunga! Pu pu pu! :))
W: Cine virbea Bella-Purcica
Yffuuuu :))))))))))))))))))))))))))
W&B:Ce este de ras Yuki??
Y:Ca voi , Cele care erau ca doua surori in echipa Generatia Miracolelor , va-ti pus asa porecle ))))
W:Are dreptate ))))
Arbitru:*Fluerat* Echipa Liceului Rakuza Vs Echipa Liceului Seirin! Inepeti!
In acel moment arbitrul a aruncat mingia in sus , Bella a incercat sa o prinda , dar Wendy a fost mai rapida
Y:Wendy , pase!
W:Okey
Atunci:Wendy mi-a pasat mie si eu fiind mai aproape de cos am marcat!
Arbitrul:2 puncte pentru Echipa Rakuzan!
Y:Yeee
W:Bravo Yuki!
Si asa a contunuat jocul pana in a doua repriza , cu Echipa Rakuzan avand 67 si Echipa Seirin avand 68
Antrenoarea Ibuki: Yuki! Continua tot asa ! Wendy acum te duci in Defensiva si Yuki in Ofensiva! restul in atac !
Echipa:Bine!
In acel moment a inceput dinou meciul si noi am inceput serios pana cand scorul a ajuns de la 67 la 68 , la , 78 la 75
Si asa a continuat jocul pana la sfarsit si noi , echipa liceului Rakuzan am castigat cu scorul de 100 la 98
Bella a fost putin cam surprinsa ca nimeni nu a mai castigat in fata Liceului Seirin!
B: Bravo fetelor! Mult succes in continuare!
Y&W:Multumim!
Si asa s-a terminat prima zi din competitia Winter Cupe! Echipele castigatoare au fost :
1.Echipa Liceului Gakuen
2.Echipa Liceului Teiko
3.Echipa Liceului Rakuzan
4.Echipa Liceului Yosen
5.Echipa Liceului Lawliet
Dupa ce am terminat competitia , cand sa ies afara din sala suntem ( eu si Wendy) intampinate de 2 buchete mari , unul de la Lysander si unul de la Castiel! dar mai este si Nathaniel cu un buchet , pentru Bella deoarece erau impreuna! 
L&C&N: Felicitari! Yuki , Wendy si Bella!
Y&B&W: Multumim!
Atunci Nathaniel i-a dat buchetul Bellei , Castiel lui Wendy si Lysander mie!
L:Baietii ne vedem maine!
C&N:Bine!
Atunci Castiel si Nathaniel le-au luat pe fete si au mers acasa fiecare
L:Yuki Vi cu mine pe plaja?
Y: Okey! oricum vreau sa ma relaxez
Cand am ajuns acolo ne-am intens pe un prosop adus de Lysander!
L:Yuki!
Y: Da?
L:Te iubesc! *Saruta pe Yuki*
Y:Lysander! Si eu te iubesc  *Sarut*

2 comentarii:

  1. Asa scurt .. Te iubesc si eu .. Fin xD .. nu tu detaliii .... nu tu pasiuneeee ... Ori cum super fain capitolul :3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai in colo va fi o scena mai fierbinte! ;) asteapta doar

      Ștergere