joi, 30 ianuarie 2014

Ma chemat Lysander jos , in bucatarie ca sa mancam.
Am mancat , ne-am distrat dar pe la 21:39 toti s-au retras in camerele lor , numai eu si Lysander am ramas, in sufragerie pe canapea , manavnd Nuttela cu biscuiti si uitandu-n la o comedie.
Pe la 22:30 :
L: Yuki , imi este cam somn
Y: ZZZzzzzzZZZZzzz
L:*Soptit la ureche* Nuttela Gratis!
Y: Unde?? Unde?? O.O
L: :)))))))))))))))))
Y: Lysander!! *Sarut*
L: :))) A meritat sa te trezesc :3
Y :))
L: Imi este somn!
Y: Si mie!
Atunci Lysander o i-a pe Yuki in brate ca pe o printesa si o duce la scari
L: Dupa dumneavoastra , domnisoara! :)
Y: Multumesc , dinere domn!
L: :))))))))))
Y: :))))))))
Am ajuns in camera , Lysander s-a dus si s-a aruncat in pat eu , stateam sprijinita de usa si cascam
L:Yuki!
Y: Asa ma cheama! ;)
Lysander se ridica , i-a de mana si ma trage sa cad pe el , in pat.
Y: Lysander!!
L: Asa ma cheama :P
Y *Sarut* Te iubesc!
L: Si eu ma iubesc :)))
Y: Lysander!! :)))))))))
Pe la 01:20 am adormit si noi!
De dimineata , eu m-am sculat prima.Eram stransa tare in bratele lui Lysander!Incet i-am luat mainile si i le-am pus langa el.Eu m-am ridicat mai sus pe perna si ma uitam la fata lui si il atingeam usor pe obraji
Y:*Soptit* Ce dragut esti cand dormi!
L: Tu vorbesti frumoaso??
Y: *Sarut* Buna dimineata!
L: Buna dimineata!
Y: Cum ai dormit?
L: Pentru prima oara in viata am dorimt foarte bine :3
Y: Ma bucur!
Dupa ce am mai stat si ne-am amuzat , ne-am dus jos , in bucatarie!
Lysander observa ca pe masa , era un bilet pe care scria ,, Draga Lysander , am plecat la matusa ta . Voi fi plecata pentru o saptamana! Te pup''
L: Sunt singur acasa o saptamana?? o.O Cine a sa imi faca micul de jun si cina? Eu nu stiu sa gatesc!!
Y: Ti-l pregatesc eu!
L:Esti sigura?
Y: De ce nu? Oricum nici la mine acasa nu e nimeni si nu as fi facut alceva decat sa ma indop cu biscuiti cu Nuttela
L: :)))))))))))
Y: Dupa meci ma duc si imi iau cateva haine si venim la tine oke?
L:Desigur! <3

2 comentarii:

  1. Versiunea lui je :3 :
    Y *Sarut* Te iubesc!
    L: Si eu ma iubesc :)))
    Y: Lysander!!
    *SLAP* (Iam dat una din fundul gradinii)
    Y: Pe cine iubesti ? :3
    L : Pe mi...adica pe tine te iubesc >.<
    Y: Asa :3 .
    L: Normal ...dar mai vreau sa am dinti in gura xD

    RăspundețiȘtergere