vineri, 31 ianuarie 2014

M: Castiel , stai aici!
C: Okey!
Atunci Miyuki a inceput sa se dezbrace!
C: Miyuki!?!?*Se intoarce*
M: Stai putin sa ma schimb!
C: Si de ce trebuia sa vin si eu?
Il i-a in brate pe Castiel:
M: Deoarece imi placi!
C: * Rosindu-se la obraji* Poti sa mai repeti o data??
M: Imi placi! *Sarut*
C: Imi cam place! :)))
M :)))))
C: Acum serios , de ce te-ai dezbracat???? >/////////<
M: Le fac o surpriza celorlalti! Vroiam ca tu sa sti primul!
C: Ce?? Forma corpului tau?
M: Gata m-am imbracat! Poti sa te intorci!
C: *Se inroarce* Ce este cu aceasta Yukata?
M: Pai face parte din Festival :D
C: Cum adica?
M: Voi dansa! Acum dute si cautai pe ceilalti , si nu le spune ce ai vazut , bine?
C: Bine
Castiel , s-a intors la gasca si le spusese sa mearga unde este templul. Cand am ajuns acolo , incepuse sa se auda muzica , linistita si frumoasa : http://www.youtube.com/watch?v=F_Xu0t8I3lw
Dintr-o data o fata frumoasa , cu parul lung si cu o yukata superba , isi face aparitia!Aceasta avea in mana , un felinar aprins! Ea l-a pus ( felinarul) pe o masuta , in spatele ei , dintr-o parte a primit un inel cu clopotei. Fata a inceput sa practice un dans lent , la fiecare pas facut zornaia din clopotei
Y: Wow , ce frumoasa este!!
C: Este Miyuki!
T: De unde sti?
C: Tineti minte cand m-a luat de mana si am plecat? Mi-a spus ca ea va dansa aici! *Rosior in obraji*
Y: Pu pu pu pu :))) Cineva este indragostit!
C: Dap , sunt!
Y: Clar eu sunt Nasica
B: Eu , Rin si Tania suntem domnisoarele de onoare!
C: Nici nu am facut inca , si voi va ganiti la nunta! >.<
Y: Am aflat ceva nou! :)))))))))) Castiel vrea sa faca niho niho inainte sa faca nunta!!!
C: Cand te prind te smotocesc de obraji aia
Y: Kya! Lysander ajuta-ma!!
L: Auzi , tu te la gagicata Castiel , si smotocestei ei obraji
C: Buna idee! :)))))))
Gasca: :))))))))
Atunci apare Miyuki intr-o yukata normala
M: Va placut specacolul?
Y: Ai fost superba!!
M: Multumesc! Apropo , haideti sa petrecem , ca la 00:00 va fi focul de artifici!
R: Deabia astept
Dupa am mers peste tot , ne-am jucat , am mancat , in concluzie ne-am distrat.
La ora 23:00 am plecat in drum spre locul unde va avea loc focul de artifici
Cand am ajuns acolo , Lysander m-a chemat intr-un loc mai retras:
L: Yuki! Vreau sa vorbim putin
Y: Ok!
Y: Ce s-a intamplat?
L:.............

2 comentarii: