joi, 30 ianuarie 2014

Dupa ce am ajuns la restaurant am inceput imediat treaba.Atunci o colega pe nume Akane mi-a spus:
A: Yuki dute si ia comenzile si eu ma duc sa spal vasele!
Y: Ok!
Cand m-am duc la o masa sa i-au comanda , aolo era fostul meu iubit Castiel , si cu un prieten pe care nu il stiam
C&Y: Ce cauti tu aici???????
Y: Muncesc aici!
C:Mananc aici!
Y: :))) Okey ce ai vrea sa comanzi???
C:O omleta!
Y: Dar prietenul tau nu comanda?
C: Aaaaa Sa iti fac cunostinta cu Lysander!
Y: Incantata
L:Placerea este de partea mea!
Y: Ce ai dori sa comanzi??
L: O salata
Y: Ok!
Cand sa ma duc spre bucatarie:
C: Stai ... Auzi unde inveti??
Y: Liceul Sweet Amoris, de ce?
C: Mai mare coicidenta nu se putea?? Ca si eu invat acolo! 
Y: Tare dar , Lysander tu??
L: Si eu la fel! 
Y: Tare! 
Dupaia am plecat la bucatarie sa duc comenzile.
Dupa ce au plecat toti clienti si am facut curatenie am plecat acasa. In fata restaurantului se afla fratele meu , Kaname
K: Ai terminat insfarsit! 
Y: De cand ma astepti??
K: Cam de 5 minute
Y:E bine atunci!  * il pup pe obraz*
K: In orce caz mama este plecata de acasa si tata este la servici!

2 comentarii: