joi, 30 ianuarie 2014

Capitolul intai : Inceputurile

Numele meu este Kuran Yuki si am 17 ani.Am un frate de 17 ani si il cheama Kuran Kaname
Intr-o zi mama mi-a spus :
M: Yuki , azi ne vom muta intr-un alt oras. Orasul numit Toulose
Y: Dar mama ......
M: Imi pare rau Yuki , dar nu putem!
Y:Bine
A doua zi am ajuns in Toulose.Acum trebuia sa merg la liceu. Liceul meu se numea Sweet Amoris.Cand sa intru in clasa m-am intalnit cu niste vechi prieteni cu care am fost la gradinita : Nathaniel , Rosette si in eram in clasa cu fratele meu, Kaname. Cand sa ne prezentam in fata clasei Rosette a incepus sa za zica:
R:Yuki!!!!!!!! De cand nu te-am mai vazut!!!!!  *Sare pe mine sa cadem amandoua*
Y: R-Rosette!!!  Si eu ma bucur sa te vad dar date de pe mine!!! 
R: Scuze!! :)))
R: Kaname ce mare te-ai facut!
K; Multumesc Rosette , si tu ai crescut si te-ai facut frumoasa
R:*se roseste la fata* M-Multumesc
Nathaniel surprins spune: Yuki!! Kaname !!Ce mari va-ti facut! 
Y: Hi hi hi da tu ce vroiai sa ramanem mici??
Proferorul bucuros ne spune:
P: Ma bucur ca va cunoasteti! Acum lasati sa se prezinte corespunzator ca sa ii cunoasca si ceilalti
N,R,Y,K spun deodata : OK!!!
Y: Numele meu este Kuran Yuki , am 17 ani si imi place baschetul si sa ma plimb prin parc!! Sper sa ne intelegem bine! 
K: Numele meu este Kuran Kaname , am 17 ani si imi place ca si sora mea baschetul si imi place sa scriu poezi si sa stau in pat si sa ascult muzica! Sper sa ne intelegem! 
P: Yuki tu o sa stai langa Nathaniel si Kaname langa Rosette
Yuki isi spunea in gand: Yeste stau langa cineva pe care macar il cunosc!
Dupa ore trebuia sa ma duc la munca , lucram ca osparatita
Y:Trebuie sa plec , trebuie sa merg la munca
N:Lucrezi??
Y: Da , ca ospatarita la restaurantul Kirapika
R: Bine Yuki ne vedem maine!! 
K: Ai grija surioara!
Y: Nu mai sunt mica! 

2 comentarii:

  1. Buna Kuran .. eu Sunt Dia ... incatata... uite emailu , nr. meu de tel .. Facebook-ul meu tweeterul meu ... contu meu de tubrl ... Sunamaaa :3

    RăspundețiȘtergere