joi, 30 ianuarie 2014

Capitolul cinci-Love is War


Dimineata m-am trezit ca nu era nimeni acasa! Nici mama , nici tata si nici fratele meu! Pe masa erau doua bilete! pe primul scria:,,Draga imi pare rau ca nu putem veni la mecil de baschet dar , matusa ta trebuie sa nasca si , ne-a chemat pe mine si tatal tau . Inca o data imi pare rau''.Pe celalalt bilet scria ,, Draga surioara , imi pare rau ca am plecat ,dar a trebuit sa plec cu echipa de fotbal la un concurs ''
Y:Acum eu cu cine merg la concurs??
War noi ce suntem??
Y:Wendy!!!! C-Cum ai intrat??
W:Usa era deschisa si m-am gandit sa vad ce faci!
B:Hey Yuki!
Y:Si tu Bella??
B: Nu numai eu si Wendy ci si Castiel , si Lysander si Nathaniel!
Naca Bella merge undeva , datoria mea ca iubit este sa o urmez *Sarut*
C:La fel si la mine in cazu lui Wendy!
W:*Pupic pe obraz*
Y: Lysander?
L:Pentru ca ming si pentru ca popcorn!
Y: ))))))))))))De asta iti arde tie cand vii la meciuri nu??
La! Da! Da!
C: ))))))))))))) prea multa bere aseara!
B&N: )))))))))))))))))))))
Y )))))))))))))
W:Bai!!! Haideti ca intarziem!!!!!!!!!
Cand am ajuns in sala , Lysander , Castiel , Nathaniel , si Bella s-au dus pe prinda locuri! Atunci eu si Wendy am mers sa ne schimbam!
W:Hei Yuki mai ai un Elastic de par ca pe al meu nu il mai gasesc!
Y:Prinde!
W:Multumesc!
Dupaia antrenoarea ne-a chemat sa ne ducem pe teren!
Pe teren am aflat ca astazi avem un meci contra celor de la Teiko!
Arbitru: Salutati!
Echipa Rakuzan si echipa Teiko : Buna ziua!
Arbitru:Incepeti!
Atunci a aruncat mingia in sus dar nu am sarit bine ca o fata micuta de inaltime cu parul blond prinsa intr-o panglica rosi , mi-a luat mingia si a si a pasat unei fete cu parul negru care a si marcat!
M:Ha ha ha! Rin! ziceai tu ca in echipa asta sunt doua fete din care au facut parte din Generatia Miracolelor?? Nu prea cred! ha ha ha!
R:Mika!!!! * Pumn in cap* Taci!
M: Okey!! 
Y: Buna Rin!
R:Yo!!
W: Nu ne-am vazut de mult Rin!
R:Ai dreptate Wendy!
Atunci jocul a inceput sa fie serios!
pana la urma prima repriza s-a terminat cu 88 la 90
I:Haideti fetelor!!!! Trebuie sa recuperam!
Y:As avea eu o idee dar trebuie sa intru in cercul lor sa sa imi pasati numai mie!
I:S-ar putea sa mearga!Echipa atentie!Faceti exact cum spune Yuki!
Echipaa!
Si in acel moment a reinceput jocul! Dintr-o data specatori au inceput sa strige pe o parte si alta:Hai echipa Rakuzan!!! Hei echipa Teiko!!!!
Si la sfarsit jocului Echipa Liceului Rakuzan a castigat cu 110 la 100
Dupa ce ne-am schimbat am aflat ce echipe au mai ramas:
1.Echipa Liceului Gakuen
2.Echipa Liceului Yosen
3.Echipa Liceului Rakuzan
Dupa ce am plecat din sala , ne-am intalnit cu gasca care au inceput sa ne felicite!
Seara fiecare cuplu a plecat in partea lui Nathaniel cu Bella , Castiel cu Wendy si eu su Lysander!
L: Yuki vrei sa vii la mine acasa ca stau aproape!
Y: Okey , oricum nu este nimeni acasa la mine si m-as fi imbracat in pijama , m-as fi facut comoda pe canapea si as fi mancat Nuttela
L : )))))))
Asa ca amandoi am mers acasa la Lysander
L: Haide intra!
Y: Scuzati de deranj!
Mama lui Lysander: Nui nici un deranj Scumpete! Numele meu este Sawako
Y: Incantata! Numele meu este Kuran Yuki!
L:Mama , Vezi ca mergem in camera mea!
Mama lui Lysander: Vedeti sa nu faceti nebuni!  )
L: *Rosindu-se la fata* Mama!!!
Y: )))))))))
Atunci ma luat Lysander de mana si am fugit la el in camera.
Y: Pffff Doamne ce proasta sunt! Nu mi-am luat pijama!
L: Iti dau eu un tricou de al meu si niste pantaloni scurti?
Y: * Rosindu-se la fata* Nu nu nu!
L: Haide!! Dute la baie si fa si un dus! Relaxeazate!
Y: O-Oke!
In timp ce faceam baie , mi-a venit in cap o melodie si am inceput sa o cant:http://www.youtube.com/watch?v=GAvr5_EtOnI
Dupe ce am iesit din baie si m-am imbracat , m-am dus jos in bucatarie ca ma chemase Lysander sa mananc.....

Un comentariu: