joi, 30 ianuarie 2014

Capitolul 6 : - All I ever wanted!
Dupa ce am facut un dus , am plecat catre sala! Astazi era ultimul meci! Meciul era contra Echipei Liceului Gakuen
In drum spre sala ne-am intalnit cu Wendy si Castiel , dar nici urma de Bella si Nathaniel
Y:*Soptit la ureche*Saraci , au avut o seara grea! Nebunatici :))))))
L: :))))))))))))))))))))))))))))))))))))
W: Ce tot spui acolo , Yuki?
L: Bella si Nathaniel , saraci , au avut o seara grea! Nebunatici! :)))))))))))))))))))))))))))
C::)))))))))))))))))))))))))))) Doamne ce gasca mai avem!!
W: Te vei obisnui! *Sarut*
Y: Wendy!!! Hai sa ne grabim! Ca vom intarzia!
W: Ca bine zici!
Am mers in sala , baieti au mers la locurile lor si noi am mers sa ne schimbam.Cand ne-am schimbat  , si am mers pe teren , am fost intampinate de Tania!
T:Yuki!!!! Ce mare si frumoasa te-ai facut! La fel si tu Wendy , dar mai trebuie sa bei lapte! :))
Y: :))))))))))))
W:Ta-ni-a!!!!!!!! -_-''
T: :)))) :P
Y: Asta a fost un mare adevar :)))))))))))))))))
T: Stiu , nu?
Arbitru: Alinierea!
Si asa am inceput jocul  , desi Echipa Liceului Gakuen a incepu in forta tot am reusit cumva sa egalam!
Prima repriza s-a terminat cu 70 la 78.Desi a fost greu tot noi am castigat si meciul , dar si Winter Cupe.Dupa ce am luat trofeul , noi fetele am mers sa ne schimbam , si dupaia sa plecam.
In drum spre casa lui Lysander , m-am oprit la mine acasa pentru a lua cateva lucruri , dupaia am mers direct acasa la Lysander
Y: Lysander ce vrei sa mananci in seara aceasta?
L:Sushi!
Y: Atunci trebuie sa merg la Supermarket!
L: Ok! Dar vin cu tine!
Y: Normal ca vi cu mine , doar esti iubitul meu! *Sarut*
L: :*
Am mers la Supermarket , am cumparat tot ce trebuia , si apoi am mers acasa.
Dupa ce am facut cina , si am mancat , ne-am dus in sufragerie pe canapea , mancam Nuttela cu biscuiti si ne uitam la un film.Pe la jumatatea filmului ne-am plictisit!
Y: Lysander!!! Ma lasi te rog sa iti impletesc parul?
L: Atata timp cat ti mi-l impletesti , desigur :*
Dupa ce i-am impletit parul , i-am dat oglinda mea de buzunar sa vada
Y: Iti place?
L: *Sarut* Desigur
Seara pe la 12:57 , ne-am dus in camera lui Lysander si ne-am culcat.
Urmatoarea zi era sambata.De dimineata , Yuki s-a sculat prima, dupa 30 de minute s-a sculat si Lysander.
Y: Lysander! Ce doresti  Cafea , Ciocolata calda sau un Ceai?
L: Ciocolata calda te rog!
Y:Vine imediat!
L: Vad ca te simti bine!
Y: Defapt , ma simt foarte bine! Apropo ce ai vrea la micul de jun?
L:O omleta!
Y: O omleta sa fie!
Dupa ce a terminat:
Y: Lys! Uitet-i ciocolata calda si omleta!
L: Multumesc Yuki!
Y: Ai vreun plan astazi?
L:Nu!!Daca tot ninge afara ce zici sa mergem sa ne plimbam?
Y: De ce nu?

2 comentarii: