joi, 30 ianuarie 2014

Capitolul 7 - One Thing!
Cand am ajuns acasa la mine , in fata usi vad ca am mai primit un mesaj:
''Hey surioara tu stiai ca Rosette este in Anglia??''
Eu trimit:''Deaia se explica de ce lipsea in fiecare zi de la scoala! :/ ''
''In orce caz acum vorbesc cu e. Iti spun detali altadata! Bye!''
L:Cine este?
Y: Fratimiu , Kaname!
L: Ce zicea?
Y: O ti minte pe  Rosette?
L: Desigur!
Y:Sti ca de la un timp incepuse sa lipseasca zi de zi?
L: Da
Y:Se pare ca este in Anglia , cu fratele meu!
L: Atunci se explica!
Cand intra in casa suntem intampinati , de catelusa meu Kuppuru
L:Kuppuru!! :))
Y: Ma mir ca o mai ti minte
L:Tot ce tine de tine , eu voi tine minte!
Y:*Sarut*
Am intrat in casa , ne-am facut comozi .
L:Yuki , ma duc sa fac un dus rapid!
Y: Okey! Eu voi pregati cina!
L:Oke!
Dupa ce am terminat de facut mancarea, am observat ca Lysander nu iesise inca din baie!M-am dus sa il anunt! Cand am ajuns acolo , am observat ca usa era deschisa si ca se auzea ceva! M-am apropiat ca sa aud mai bine:
L:http://www.youtube.com/watch?v=9n3RYcwLciU
Y:Asa faci amorezule? Te uiti in oglinda si canti?
L:Doamne! De cand esti acolo??
Y:Cam de 5 minute!Am venit sa te anunt ca cina este gata
L:Hai ca vin!
Dupa ce am mancat, ne-am dus sa ne culcam!Cand ne-am bagat in pat , venise si Kuppuru:
Y:Kuppuru! Hai sus fetita!
K:Ham ham!
L:Ce draguta este!
Y: Stiu :3
Dimineata:
Y: Lys! Scoalate! Este 11:30
L:Inca cinci minute!
Y: Lysander! :(
Pleaca din dormitor ,,suparata'' pe coridor.
L:Yuki , stai!
Se duce si Lysander in fuga dupa Yuki care era ascunsa dupa colt!
L: Yuki , unde esti?
Y: Aici!! *Sarut*
L: Offf Doamne , ce ma fac eu cu tine?
Y:Cine stie? :3
L:Noi!
Dupa ce s-a terminat toata gluma nu stiam ce sa facem.......
*Suna telefonul lui Lysander*
C: Lysander! Sunt eu Castiel! Faceti-va bagajele! Mergem in excursie!
L:Unde?
C: Japonia!
L:Daca aude Yuki , va inebuni!
Y:Ce sa aud?
C:Hey Yuki! Fati bagajele , mergem in excursie in Japonia!
Y: Yey!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
L: Ce ti-am zis??
C: Plecam peste 2 zile! ;)
L: Oke bye!
C: Pa
Y: Yey ,yey ,yey ,yey mergem in Japonia!!!!<3
L: Peste 2 zile?
Y: Nu conteaza cand , ci conteaza ca mergem! <33333

2 comentarii:

  1. ...In tot timpul asta ... Cand nimeni nu era acasa ... Cuppuru ce doane iarta ma a mancat ?!?! xD
    Si acum ca pleaca astia in Japoinea moare darcu de foame xD

    RăspundețiȘtergere