joi, 30 ianuarie 2014

L: Yuki! Canta melodia pe care am auzito eu acasa?
Y: Aceea cu He love me?
L: Da!
Y: Bine! ;)
Si atunci am inceput sa cant
Y: http://www.youtube.com/watch?v=44dB_P9io3c
Cand am terminat:
B: Mama , doamne ce voce frumoasa ai! o.O
Y: M-Multumesc
T:Yuki , Wendy ce ziceti de un trio?
Y: De ce nu?
W: Okey.........
C: Hai Wendy! Vreau sa iti aud vocea!
W: Pai esti surd sau ce??
C: Lasa ca vezi tu ce iti fac :3
W&Y&T:http://www.youtube.com/watch?v=G6_u7f5avZw
A:Dragut!
T: Multumim! :3
Y: Lysander , i-a hai sa te auzim si pe tine cantand! :3
L: Daca , Yuki vrea!
C:Hai , pisicuta speriata
L: Te-a manacat limba?? Tu urmazi dupa mine! ;)
C: Bene! :)))
L:http://www.youtube.com/watch?v=UXe99Y8Ah1o
Y: Kyaaaa! *Q*
L: Stai nu lesina!!
Y:Prea tarziu! :))
C: Gata toata umea , e randul meu :)))
R: Tania ! Adu niste rosi sticate :))
T: N'avem!
R: Buu!  :)
C:http://www.youtube.com/watch?v=Cnb9ujAA0h0
D:Tare!
C:Alceva nu mi-a venit in cap! :))))
Y: Rin! Hai si noi doua!
R:Oke!
D:Stai ca vreau s-o vad si pe asta! :)))
Y:*Soptit la ureche*Ce zici de ceva haios??
R:*Soptit la ureche*Oke :))
Y:*Soptit la ureche* ce zici de .....
R:Bine :)))
Y&R:http://www.youtube.com/watch?v=EVXcRjLYRw8
C:Sunteti nebune! :)))))))))
Y:Eu una stiu ca sunt! :))))))
Seara dupa petrecere , toti am plecat la casele lor! :)
Cand ajung cu Lysande acasa primesc doua mesaje:
1.''Draga , vezi ca ne-am mutat la nasa vom sta cu ea pentru o perioada indelungata ai grija de casa...... Cu drag mama''
2.''Hey Yuki! Vezi ca am plecat in Anglia pentru ceva timp , nu iti face griji sunt cu trupa deci , nu trebuie sa iti faci griji pentru mine! Cu drag fratele tau mai mare Kaname :* ''
Y: :))))))))))))))))
L: Yuki? Ce s-a intamplat?
Y: Citeste si singur! :)))))))
L: Adica , cand se intoarce mama , putem merge la tine sa stam doar noi doi??
Y: Da <3333
L: Pai maine se intoarce!
Y:Dute sa fa-ti bagajele , eu voi face un bilet ca s-o anunt pe mama ta!
L:Ti-le impachetez si pe ale tare?
Y: Te rog! *Sarut*
L:Oke pitico!
Y:Am 1,67
L: Oke , oke cum zici tu! :*
Y:''Sarut mana! Sunt Yuki! Daca vedeti acest bilet inseamna ca Lysander nu este acolo!Vroiam sa va anunt ca Lysander sta la mine si ca voi avea mare grija de el!Daca vreti sa stiti adresa este Strada Furiso numarul 14.Voi avea eu grija de el! Si ca iubit si ca coleg de clasa! Il voi ajuta si il voi sustine , deoarece il iubesc si tin la el! Va doresc o zi buna!''
L:Yuki!! Gata bagajele!!!
Y: Oke!!
L: Hey ce ai scris pe bilet?
Y: Mai nimic! Am zis unde esti si adresa unde ne poate gasi!
L:*Sarut* Mergem?
Y: Ai luat tot ce iti trebuie? Haine , cartile de scoala , tot?
L: Da :) Nu iti face griji!
Y: Cum spui tu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu