joi, 30 ianuarie 2014

Dupa ce am luat micul de jun , eu si Lysander am mers sa ne plimbam , in timp ce afara ningea!
Y: Ce frumos ninge! :) Apropo stiai ca Yuki inseamna zapada?
L: Dap! Doar stiu si japoneza!
Y: Hihi ai dreptate , am uitat
L:*Sarut* Frumoaso
Y:Ha ha ha . Stai ca o sa cad!
Nici bine nu am spus ca am si cazut
L: Ce faci mai?? :))))
Y:*pun piedica* I-a zi tu acum este calduroasa zapada?
L::))))))))))))))
Lysander se ridica primul si dupaia ma ajuta si pe mine sa ma ridic
Y:Te iubesc :*
L: Si eu te iubesc :**
Dupa ce ne-am plimbat vreo 3 ore prin zapada , ne-am hotarat se mergem acasa sa ne incalzim.
Acasa:
Y:Dute si fa un dus cat timp eu fac niste ciocolata calda si ceva de mancare
L:Ok
Cat timp Lysander facea baie , eu faceam ciocolata calda si ceva de papa , si incep sa cant http://www.youtube.com/watch?v=44dB_P9io3c
L:Papuso , asa faci , te apuci de cantat??
Y: D-De cand esti acolo?
L:Cam de destul timp cat sa aud toata melodia
Y:Off , Doamne ce ma fac eu cu tine?
L: Cine stie *Sarut*
Y:Dute pe canapea in sufragerie si eu aduc ciocolata calda si  onighirii ( orez caldut si condimentat , facut in forma de triunghi)
L: Uuuu Onighirii facute de Yuki! :3
Y: Mananca cat doresti!
L: Multumesc pentru masa! *Sarut pe obraz*
Dupa ce am mancat  , ne-am facut confortabili pe canapea , si schimbam de pe un progam pe altul....
Dintr-o data , telefonul suna ; era Tania
T: Yuki! Ce faci?
Y: Bine, stau pe canapea cu Lysander si schimbam progamele! Tu?
T: Bine acasa! Ce ziceti , daca tot va plictisiti , de ce nu veniti la mine si chemati toata gasca sa ne distram! Dam un mic Partyy!
Y: De ce nu?Venim imediat!
T: Ok va astept!
L: Cine era?
Y: Tania! Da un mic partyy si ne-a invitat si pe noi!
L:Tare! Ma duc sa ma schimb!
Y: Eu ma duc sa fac un mic dus!
L: Repede ca dupaia vreau si eu!
Y: S-a facut!
Dupa ce am facut dus amandoi , si ne-am inbracat , am portnit spre casa Taniei , pe drum ne-am intalnit cu toata gasca, Wendy , Castiel , Bella , Nathaniel , Rin cu un baiat cu parul blond si cu un tatuaj pe mana,
R: Gasca! El este Dake! Iubitul meu!
D: Yo!
Y: Salut Dake!  Eu sunt Yuki , el este iubitul meu  ,Lysander!
L: Hey!
W:Eu sunt Wendy si el este iubitul meu ,Castiel
C: Buna frate!
B:Eu sunt Bella , iar el este iubitul meu , Nathaniel!
N: Buna ziua!
D:Incantat!
Y: Haideti sa mergem , ne asteapta Tania!
B:Are dreptate!
Cand am ajuns in fata casei Taniei , ea era afara  , in fata casei
T: Hey lume!!!
Y: Tania! Hey!
Am intrat in casa , acolo era o caldura <3
T:Cum a fost drumul?
C:Asa si asa!
Am mers intr-o camera , mare care avea niste boxe si statie de karoke , cu o masa lunga cu scaune si  in colturile camerei se aflau cate un ghiveci cu un trendafir japonez , inflorit!
Y: Ce camera frumoasa!
T:Faceti-va comozi , pana se face mancarea!
C:Misto ! Statie de karoke!
T:Am si cateva instrumente , daca vreti sa cantati!
C:Dupa masa!! :))))))
T: :)))))))))
Dupa 30 de minute , suna soneria!Se duce Tania la usa , intre timp baieti vorbeau despre muzica!
?:Hey Tania*Sarut* Scuze ca am intarziat!
T: Fetelor , baieti el , este iubitul meu , Ayato!
A:Incantat!
Am facut cu toti cunostinta! Tania a adus mancare!
Dupa ce am mancat:
C: Wendy , de ce nu ne canti putin?
W: Ce face??Eu am o voce...... -_-''Stiti ce?? Yuki are o voce superba!
C: Serios??
L:Eu stiu vocea ei , menrtu mine parca  , canta un inger! :))
Y: Ce fac??
B: Niho-niho!
Y: Bella!!! :)))))
B: :)))))
R: Hai Yuki! , nu te-am mai auzit cantand , din generala!
Y:Offf bine!

2 comentarii:

  1. Y: Eu ma duc sa fac un mic dus!
    L: Repede ca dupaia vreau si eu!
    Y: S-a facut!


    Subconstientul meu ''Yao'' :3 :
    De ce nu faceti dus impreuna xD ?
    Si Yuki sa scape saaapunuuull :3 ... xD
    Am o minte bolnava :3

    RăspundețiȘtergere