vineri, 31 ianuarie 2014

Dimineata , Miyuki , s-a trezit prima si ne-a facut la toti o , cate o cana mare de cafea.
Y: Miyuki! Buna dimineata!
M: Buna dimineata!
Y: Lasa-ma sa te ajut!
M: Yuki! Nu este nevoie :) Dar multumesc!
In timp ce noi doua vorbeam ,  Gasca cobora:
Gasca: Neata!
Y&M: Buna dimineata!
C: Ce facem astazi?
M: Pai este un Festival astazi seara!
T: Serios?? Nu am mai fost niciodata la un Festival
M: Si la sfarsitul Festivalului , sunt focuri de artifici!
Y: Deabia astept sa merg!
L: Si eu!
M: Mai este o surpriza de care eu nu am degand sa v-o spun! Va las sa o vedeti :3
R: Oke
D: Si pana diseara ce facem??
M: Mergem sa le cumparam la fete  cate o Yukata , si pentru voi!
A: Yu-ka-ta?
Y: Yukata este haina trditionala Japoneza!
M: Yuki are dreptate!
T: Yuki! Sigur nu ai mai fost in Japonia ca vad ca sti foarte multe!
Y:Pai Japonia este tara mea favorita!
L: Si  a mea!
Dupa ce am mai stat si am palavragit , am plecat la cumparaturi!
M:Fetelor alegetiva fiecare ce Yukata vreti , voi plati eu!
Y: Nu te las !
M: Yuki , acesta este un micut cadou de la mine!
Y: Aaaaa.....
Dupa ce am facut toate cumparaturile , am ajuns acasa pe la 17:30
M: Fetelor haideti sa facem baie! Baieti , voi veti sta aici!
Y: Daca trageti cu ochiul , jur ca va castrez!
C: Mai bine stam aici , nu baieti?
Baietii: Da da!
T: Ok haideti fetelor sa mergem!
Baia era foarte mare! Puteau face baie 10 persoane!
In timp ce faceam baie , discutam , ce am vrea sa facem in viitor
Dupa ce am terminat , au intrat baieti , noi , fetele le-am zis baietilor ca pot merge inainte cu Miyuki si sa stea in fata intrari , sa ne astepte , dupaia Miyuki se va intoarce dupa noi .
Zis si facut!
Cand am ajuns si noi , baieti au ramas cu gurile cascate!
Tania arata cam asa in yukata ei:


                                                               Rin  cam asa:






Bella cam asa:     Iar Yuki asa:
L: Mai frumoase nu puteati sa  fiti??
Y: Hihihi *Sarut*
M: Castiel poti sa vi cu mine?
C: Da , ce s-a intamplat?
M: O sa afli!
Atunci Miyuki ,la luat pe Castiel de mana si au fugit prin mijlocul multimi
Y: Pu pu pu :)) Se infiripa ceva! :3
R: Stiu nu! :)))
Intre timp:
C: Miyuki!! Stai!
M: Vreau sa iti arat ceva!
Atunci cei doi au ajuns la o cabanuta unde acolo sateau niste dansatori.Miyuki intra in cabanuta impreuna cu Castiel.........

2 comentarii: