joi, 30 ianuarie 2014

Capitolul doi : Oare , m-am indragostit??

Urmatoarea zi de dimineata am plecat la scoala cu Kaname si pe drum m-am intalnit cu Rosette si Lysander
Y: Buna dimineata Rosette , Lysander
K: Neata
R: Yuki!! Buna dimineata
L: Buna dimineata
Am mers impreuna la scoala .Prima ora am avut Sport si doamna ne-a pus sa facem cateva ture in jurul scolii . am alergat ce am alergat si la un momendat m-am impiedicat de o poatra si am cazut!
L: Yuki . Esti bine??
Y: Da!
Incarcand sa ma ridic , din cauza dureri am cazut dinou
L: Trebuia sa te duc la infirmerie
M-a duc Lysander la infirmerie si mi-a tradat genunchiul
Y: Multumesc ,ca ai avut grija de mine
L: Pentru nimic! 
Atunci Yuki credea ca Dragostea a venit dinou la ea si ca Lysander sar putea sa fie urmatorul ales
K:Yuki! Esti bine?? Am venit in data ce am auzit ca esti la infirmerie!
Y:Nu iti face griji, sunt bine , Lysander mi-a tratat genunchiul
L: Nu iti face griji este bine!
Cand yuki s-a ridicat din pat , nu s-a putut tine pe picioare ei , asa ca a cazut si a lesinat
L&K:Yuki!!
Cand Yuki s-a trezit era acasa la ea in pat.Langa ea era Lysander
L:Yuki esti bine??
Y: Ma doare capul ingrozitor de tare! 
In acel moment Lysander si-a pus funtea pe fruntea mea.Yuki se rusina si se inrosise la fata .
L: Se pare ca ai febra
Y: * inrosita la fata * Unde este Kaname?
L: S-a dus pana la magazin sa ia niste legume
Si uite asa a trecut ziua pentru Yuki .Stand in pat , Lysander statea langa ea si o pazea si Kaname i-a facut o supa.Seara Lysander a plecat si Yuki a adormit.
A doua zi Yuki s-a simtit mai bine si s-a dus la scoala. Pe drum a fost intampinata de catre Nathaniel si Rosette
R: Yuki!!!!!!!!!!! * sare pe Yuki*
Y: Rosette! Hey date jos de pe mine esti grea!!  :))
R: Scuze!! :))))
N: Asa dar ce s-a intamplat ieri de ai plecat asa de devreme??
Y: Am avut o raceala
R: Si acum esti bine??>
Y: Dap si plina de energie! 
Dupa ore ne-am gandit sa mergem toti la karaoke Uraaa!!
Y: Uraaa!! Karaoke!!!!!!!! 
Am mers in sala si cine sa fie prima care sa cante?? Cine in afara de Yuki??
R: Bravoo Yukii!
Si baieti incurajau , dar mai au baut bere! :))
Dupa ce a terminat Yuki de cantat s-au asezat toti la masa sa manance , chiar si fetele au inceput sa bea!  :)))
C: Yuki i-a spune , ai avut parte de un prim sarut??
Y: Logic! *sughita* Chiar atat de uituc mai esti??? *sughita* A fost cu tine!!
L: Ati fost impreuna?????
C&Y: Dap! :))
Seara cand au plecat fiecare la casa lui pe drum Yuki il intreaba pe fratele ei Kaname:
Y: Fratioare! Imi poti afla si mie cateva lucruri despre Lysander??
K: Iti place de el nu??
Y: *se inrosese toata*
C-C-Ce este cu tine????

2 comentarii:

  1. Deci eu tot nu am inteles faza aia .. Se juleste ... Lesina .. Si apoi spune ca a racit.... chestia asta m-a indus in eroare xD

    RăspundețiȘtergere