joi, 30 ianuarie 2014

Capitolul 4 : Aparitia unei prietene din copilarie

Cand am mers la intalnire cu Lys a fost frumos , am cinat impreuna a fost dragut.
Peste o saptamana mi-am vopsit parul alb 
Intr-o cand am mers la scola , in clasa am observat ca ra o fata noua.Cand m-am dus langa ea:
Y:W-W-Wendy?????
W: Yuki!!!!! 
Y: Wendy de cand nu te-am mai vazut!!
L:Cine este?
Y: Lysander , ea este o prietena din copilarie pe nume Wendy face baschet ca mine si acum 5 ani a plecat in America pentru antrenament , echipa noastra era numita Generatia Miracolelor . De celelalte 3 fete din cate am auzit sunt la Liceul Seirin Rin , Tania si Bella
L: Tare!  Poate o sa vin intr-o zi a va vad cum va antrenati!
Y&W: Desigur
Apare si Kaname
K: Wendy ce faci mai pitico de cand nu te-am mai vazut! Cum au fost antrenamentele?
W:Grele dar m-am descurcat
K:  Ma bucur ca ai revenit!
W: Si eu!
Seara dupa scoala am mers cu Wendy la sala de sport pentru antrenamente si l-am luat si pe Lysander.Acolo era antrenoarea noastra Ibuki Mitobe.
I: Wendy , Yuki de cand nu v-am mai vazut! Ce mari va-ti facut! 
W: Multumim domnisoara Ibuki
Asa ca am inceput antrenamentul.Lysander a fost uimit de ce antrenament dur facem si ca noi ceream sa fie si mai dur!
Dupa antrenament:
L:Mama fetelor , dar voi va antrenati nu gluma!
Y: Normal 
W: Oricum avem campionat peste 3 saptamani! 
L:O sa vin sa va incurajez
Y&W: Multumim!  

2 comentarii: